1e dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu

1e dag

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg A

06 September 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hoi

In ons hotel een gratis wifi en razendsnel, dus ik praat jullie alvast even bij.
Gister na een vertraging van 1 uur vertrokken vanuit Adam ( koffer aan boord zonder passagier, waardoor koffer uit het ruim gevist moest worden, en een lekke keuken cabine waar een monteur aan te pas moest komen) een prima vlucht gehad naar SF. mooie plaatjes boven IJsland en groenland! lange rijen voor de douane in Amerika, maar gelukkig mochten we er in. We arriveerden met de al bestelde shuttleservice in een klein, maar charmant hotel midden in het centrum en naast een daklozenopvang in San Francisco.
,s avonds onze eerste echte American burger verorberd met bijpassend giga glas bier en om 8 lagen we allemaal Total los in bed.
Vandaag 5 september naar Fishermans warf, waar we de fiets hebben gepakt over de Golden Gate Bridge.
Super dag gehad onder een strak blauwe lucht met aangename temperatuur. Overweldigende indrukken van San F. Tussen de hoge gebouwen, naar de palmbomen en zeehonden op de werf. mooie en inspannende fietstocht over de Golden gate bridge naar Sausolito en weer terug.
Morgen naar Alcatraz en honkbal. Helemaal OK dus.
Groet van ons allemaal.

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco