Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu

Capitol Reef

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg A

20 September 2013 | Verenigde Staten, Torrey

Na de overnachting in Dead Horse State Parc, trekken we weer verder naar het NP Capitol Reef, als tussenstop op weg naar Bryce Canyon.
Natuur camping " Fruita " ligt in het park en je kunt niet reserveren. Regel is First in First served. Hele mooie camping maar helaas , we komen net een half uurtje te laat, alles vol en balen dus. 11 mijl verderop ligt nog een RV camping waar we wel een plaatsje hebben, voordeel hier is weer WiFi en douches.
Nadeel is dat we weer terug moeten rijden het park in. Hier zijn vrij weinig parkeerplaatsen voor RV modellen als de onze, dus we kunnen niet overal stoppen. Capitol Reef heeft minder weidse uitzichten en is wat groener dan de andere parken maar ook weer met een eigen charme.
Op advies van het visitorcenter lopen we een Hike trail naar een nauwe canyon. We lopen een uurtje, en met name ik vind het dan wel welletjes. Even een time out. Om 17.00 zijn we weer op de camping.
Via de tablet is het lastig foto's te plaatsen op waarbenjij.nu, de pagina laadt heel traag. dus dat bewaren we helaas voor thuis.

Verslag uit: Verenigde Staten, Torrey

Een wereldreis met Jan Doets