Joehoe we hebben de camper - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu Joehoe we hebben de camper - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu

Joehoe we hebben de camper

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg A

08 September 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Stipt om 7.00 worden we opgehaald door de transferdienst van Road bear. Ter plekke kregen we uitvoerig uitleg over de camper , we mochten alles proberen, alle spullen compleet. Van een aardige Duitser kregen we een BBQ Kado en een tas boodschappen. dat werkt prima, alles wat over is kan niet het vliegtuig in en staat klaar om weer opnieuw meegenomen te worden tipte dezelfde aardige mevrouw ons. terwijl de mannen de technische zaken van de camper bekeken, gingen Anke en ik- hebberig geworden nu- op rooftocht uit. We scoorden wc papier, water, tonijn, vanalles, en we namen ook alles mee. Tom merkte daarna fijntjes op dat het niet zo chique was alles mee te nemen omdat de andere mensen die gingen ook nog graag een blikje tonijn en zo hadden gehad. We schamen ons diep.
Maar Jezus wat een joekel van een camper. Ik kreeg acuut een paniekaanval. Maar gelukkig bleven man en kids rustig, en na wat onwennig opstarten reed mijn held van een echtgenoot met de camper weg of hij nooit anders gedaan had. Tom aan de navigatie en ik achterstevoren achterin, kalmerend toegesproken door dochterlief.
Daarna inkopen gedaan voor een weeshuis , en naar onze eerste camping, nog steeds in SAn Francisco. Inmiddels zijn we geïnstalleerd , we hebben alweer free wifi dus ik schrijf maar even door. Moet ook nog even vertellen dat Anke vervolgens een heerlijke tortilla voor ons maakte. Daarna gingen Tom en Ton de route voorbereiden voor dag 2 met de camper, Anke trok zich terug in haar residentie boven de cabine. Ik deed nederig de afwas.

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Een wereldreis met Jan Doets