Kustroute no 1 San Francisco- - Reisverslag uit Paso Robles, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu Kustroute no 1 San Francisco- - Reisverslag uit Paso Robles, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu

Kustroute no 1 San Francisco-

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg A

09 September 2013 | Verenigde Staten, Paso Robles

Vanochtend vroeg vertrokken richting kustweg San Francisco - Los Angeles. Nog een laatste keer gecheckt of Yosemite open is, maar helaas. komende tijd zien we veel parken dus we hebben unaniem besloten de kustweg no 1 te nemen. de 17 Miles road zit er niet in, te weinig tijd. Prachtige route hoog boven de Pacific ocean, met links de bergen en rechts de oceaan. We passeren in het begin massa' s surfers, later de fietsers en wandelaars. Jammer genoeg hangt ook in het begin de beroemde mist boven de zee, dus ver reikte het oog niet. fantastische route, langs Santa cruz, Monterey, Carmel met haarspeldbochten en steile hellingen. hulde aan de chauffeur. we spotten zeeleeuwen, aalscholvers. De route moeten we ooit nog eens doen, maar dan in 3 dagen. bij Cambria zijn we ver genoeg en rijden richting Bakersfield. Vandaar uit morgen naar Needles ( een stukje route 66).
we zijn beland op een RV camping op een wijngaard, met zwembad en weer gratis Wifi. Prachtige camping, met alle voorzieningen.

Verslag uit: Verenigde Staten, Paso Robles

Een wereldreis met Jan Doets