Zondag 15 september - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu Zondag 15 september - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van A Spierings - WaarBenJij.nu

Zondag 15 september

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg A

15 September 2013 | Verenigde Staten, Page

Weer een fantastische dag gehad. Vanuit Page in een rammelende oude 4x4 truck, bestuurd door een vreselijk aardige indiaan reden we over een breed stoffig zandpad Antilope Canyon in. Samen met vele andere toeristen, vnl Chinezen, werden we groepje voor groepje de canyon in geloodst, waar onze gids vanalles vertelde en ons wees op de mooiste foto shoots. Vaak nam hij het toestel over om de juiste instelling klaar te zetten.
Na de middag hebben we lekker in de zon gelegen aan Lake Powell, en deed ieder zijn ding. Alle apparatuur moet weer opgeladen worden, de komende dagen zijn we weer verstoken van internet, stroom etc. het is toch nog gelukt een dag bij te boeken in Monument Valley.
Gisteravond kregen we nog bezoek van een parkwachter om ons te wijzen op giftige spinnen, handgrote schorpioenen, en slangen die 's avonds hun prooi gaan zoeken. ik bleef verder in de RV.

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

Een wereldreis met Jan Doets